Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
January 4, 2009
Image Size
130 KB
Resolution
550×400
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
18,784
Favourites
866 (who?)
Comments
149
Downloads
182
×
This is a short movie I did for the $00pah nin10doh collaboration on newgrounds. [link] (A little word of waning: the entire movie contains some adult language and situations)

It was a lot of fun to do, and alot of people seemed ot like it! In fact, some people have IMed me now knowing it was me who made it, and were surprised when I told them. I guess that's a good thing.... I think.

And the name is something I came up with for this DA verison. It doesn't really have a name.
Add a Comment:
 
:iconphazon22:
Phazon22 Featured By Owner Jul 19, 2014  Hobbyist Digital Artist
Boy... That escalated quickly. Seriously though that was awesome. Props!
Reply
:iconbandchaos13:
BandChaos13 Featured By Owner Jul 18, 2012  Hobbyist General Artist
LOOOOOOL
Reply
:icontwilightdarkshadow:
TwilightDarkshadow Featured By Owner May 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
lmfao :lmao: ! this wuz hilarious!i loved when the tetris block got thrown out the window.

:onfire:
i love running in the flames setting other people on fire HAHA!
Reply
:iconjonesey01:
jonesey01 Featured By Owner Feb 18, 2012  Hobbyist Traditional Artist
....................LLLLLOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ!!!!!!!!!!!!
Reply
:iconuchiha1998:
Uchiha1998 Featured By Owner Oct 20, 2011
:lmao:
Reply
:iconshopaholic98:
Shopaholic98 Featured By Owner Jun 29, 2011
soooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo funny
Reply
:iconelrik117:
elrik117 Featured By Owner Jun 22, 2011
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
Reply
:iconpirox1234:
pirox1234 Featured By Owner Oct 7, 2010
lol
Reply
:iconcatornocat:
catornocat Featured By Owner Jun 14, 2010
hilarious
Reply
:iconcharizard632:
Charizard632 Featured By Owner Apr 2, 2010
R.I.P.

The Baby that was born.
Reply
:iconkawaii769:
kawaii769 Featured By Owner Feb 17, 2010
lol
Reply
:iconteresa64:
teresa64 Featured By Owner Jan 5, 2010
haha, funny!XD
Reply
:iconchibifangirl01:
Chibifangirl01 Featured By Owner Oct 4, 2009  Hobbyist Writer
LOL "Block"
Reply
:iconroflknifegoesslice:
roflknifegoesSLICE Featured By Owner Aug 16, 2009
You got the effects from the Gameboy one right?
Reply
:iconapeman505:
apeman505 Featured By Owner Jul 6, 2009
baaahahahaha! That's classic! :D
Reply
:icongoodnameswerechosen:
Goodnameswerechosen Featured By Owner Apr 29, 2009
omg that was SOOO funny!!!!!!!!! lol
Reply
:iconlunar6:
Lunar6 Featured By Owner Mar 29, 2009
This was my favorite part. I didn't know you made it.
Reply
:iconovertheflats:
overtheflats Featured By Owner Mar 28, 2009  Student General Artist
lol, this is really f**king funny. "The tetris block is not the father."
Reply
:iconluke-the-f0x:
Luke-the-F0x Featured By Owner Mar 25, 2009  Hobbyist Digital Artist
Ahh this is what you get if you put tetris blocks in a soap drama. I like the cut-out style and the colours.
Great job.
Reply
:iconhappyipodman:
happyipodman Featured By Owner Mar 17, 2009
:XD: Pregnant tetris pieces
Reply
:iconainulaire:
AinuLaire Featured By Owner Mar 16, 2009
LOL! This was brilliant! Loved the ending.
Reply
:iconkerunia:
kerunia Featured By Owner Mar 15, 2009  Professional Interface Designer
Just so you know, this didn't just make my day, it made my life!!
Reply
:iconshadowluigimuhaha:
shadowluigimuhaha Featured By Owner Mar 12, 2009
WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!
Reply
:iconkaoxita:
Kaoxita Featured By Owner Feb 23, 2009  Hobbyist General Artist
Oh god!!!! XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Reply
:icontentacleraptor:
TentacleRaptor Featured By Owner Feb 23, 2009  Hobbyist Digital Artist
That was sooo funny! XDDDD
Reply
:iconstephhellsing:
StephHellsing Featured By Owner Feb 22, 2009   Digital Artist
LMFAO!... It's brilliant!...
Reply
:iconstollrofl:
Stollrofl Featured By Owner Feb 21, 2009
I loved this in $00pah Nin10doh, so I'm definitely faving this! :D
Reply
:iconzefiekirasagi:
ZefieKirasagi Featured By Owner Feb 14, 2009
XD Hilarious...heard the "death-sound" when it zoomed on the green block and just started cracking up, laughter intermixed with "ohhhh, you're fucked" XDD
Reply
:iconstako:
stako Featured By Owner Feb 12, 2009  Hobbyist Photographer
NICE!
Reply
:iconcelebel-quettandil:
Celebel-Quettandil Featured By Owner Feb 3, 2009  Hobbyist Digital Artist
Hahahahaha, so good! :rofl:
Reply
:iconansugaru:
Ansugaru Featured By Owner Feb 3, 2009  Hobbyist Digital Artist
too much!! too much!! stop it!!! I can´t stop laughing!! XDDDD
Reply
:iconhylianlycan:
HylianLycan Featured By Owner Feb 2, 2009  Hobbyist General Artist
Oh my goodness, I had no idea you made this part, it is my absolute favorite.
Reply
:iconracca:
racca Featured By Owner Feb 1, 2009
hahuehauae, awesome!
Reply
:iconroccenere:
RocCenere Featured By Owner Jan 30, 2009  Hobbyist Digital Artist
Oh lol.
Reply
:iconmahboivianthe7th:
MahboivianThe7th Featured By Owner Jan 28, 2009
Oh yeah, it all makes sense... :lol:
Reply
:iconcaptainfireworks:
CaptainFireworks Featured By Owner Jan 27, 2009
I just watched that the other day on Newgrounds and I had no idea you did that!! That was one of my favorite parts, actually. Good job! :D
Reply
:iconwritergurrl:
WriterGurrl Featured By Owner Jan 25, 2009
Very nice... I didn't know tetris pieces could bleed =P
Reply
:iconkandarako:
Kandarako Featured By Owner Jan 23, 2009
lol! the sounds made me laugh XD
Reply
:icondarkcloud628:
DarkCloud628 Featured By Owner Jan 22, 2009
i watched the collab after you posted the link on your site and this was my favorite part! :+fav:
Reply
:icongenoguy:
Genoguy Featured By Owner Jan 22, 2009
Love the 8-bit sounds and the concept, pretty funny stuff and one of my favorite bits from the collab.
Reply
:iconneji-hyuga7:
Neji-Hyuga7 Featured By Owner Jan 20, 2009  Student Digital Artist
it is very creative and quie funny
Reply
:iconneji-hyuga7:
Neji-Hyuga7 Featured By Owner Jan 20, 2009  Student Digital Artist
forgot the t
Reply
:iconpsionicninja2000:
psionicninja2000 Featured By Owner Jan 19, 2009
Thank you for eight different flavors of humor.
Reply
:iconkaptainkrunch:
KaptainKrunch Featured By Owner Jan 16, 2009
Nice.
I liked how I noticed you used a "Alfred Ashford" style voice for Diddy Kong and another segment.
Reply
:icondragonscythe:
DragonScythe Featured By Owner Jan 13, 2009
LoL! That's awsometastically hilarious!!:rofl: -totally made my day...!:giggle:
Reply
:iconekoala2:
Ekoala2 Featured By Owner Jan 12, 2009  Hobbyist Photographer
hehe, awesome
Reply
:icontomboyzanime:
TomBoyzAnime Featured By Owner Jan 11, 2009
My reaction:

-watches- Uhm okkkkk? *the ending* PFFFFF
Reply
:icondevientchao999:
devientchao999 Featured By Owner Jan 11, 2009
Win!
Reply
:iconcandiice:
candiice Featured By Owner Jan 10, 2009   Interface Designer
Brilliant! This makes me smile!
Reply
:iconsgt-scales:
sgt-scales Featured By Owner Jan 8, 2009
*chucked*
Reply
Add a Comment: